دل تنها

این جوونی ما رو پیر کرد...

دل تنها

این جوونی ما رو پیر کرد...

پیام های کوتاه
  • ۲۶ خرداد ۹۶ , ۰۶:۴۷
    :/
  • ۶ فروردين ۹۶ , ۰۲:۲۷
    دیره
  • ۱۴ اسفند ۹۵ , ۰۹:۵۹
    امان
پیوندها
چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۵۶ ب.ظ

تو هم بقیشو خوب باش

خوب بودن و مهربانی و گذشت کردن انگار خوبه ولی فقط برا همسایه. تو خودت گوش نده. تو عوضی باش. تو دهن مردم رو سر ۲۰ تومن سرویس کن و کام کارگر مغازه رو شب عید تلخ.

مهربونی و گذشت واسه احادیث پیامبر و ائمه‌س. این داستانا رو گفتن فقط واسه شنیدن و نفس عمیق کشیدن و صلوات فرستادن.

تو بیرحم باش. به جهنم که چه دنیای لجنی ساختیم واسه خودمون. به جهنم که لطف و مروت نداری. تو فقط بیرحم باش و پول کمتری از دست بده.

--------------------

- نکنه این حرفا رو از رو شکم سیری دارم میزنم؟ من طعم فقرو خیلی نچشیدم. فقر در حد گرسنگی البته.

+ خب آره لعنتی من این حرفا رو دارم از رو شکم سیری میزنم. مگه چیه؟ شکمم سیره و میخوام بقیشو با مرام‌تر و تاثیرگذارتر زندگی کنم. لامصب این اصطلاح رو واسه همین گفتن اصن. اگه بت گفتن از رو شکم سیری حرف میزنی بگو آره. واسه مردم دیگه که تجویز نمیکنم. لعنتی فقط تو بامرام باش. تو که شکم‌سیری.

  • عمران باتمان غلیچ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی