دل تنها

این جوونی ما رو پیر کرد...

دل تنها

این جوونی ما رو پیر کرد...

پیام های کوتاه
  • ۲۶ خرداد ۹۶ , ۰۶:۴۷
    :/
  • ۶ فروردين ۹۶ , ۰۲:۲۷
    دیره
  • ۱۴ اسفند ۹۵ , ۰۹:۵۹
    امان
پیوندها
دوشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۲۱ ق.ظ

مرا بگیر از من و مرا به من نشان بده

من چقدر احمقم؟

بعضی وقتا حس میکنم واقعا احمقم. ولی هیچ وقت نمیشه مطمئن شد. چون یه پارادوکسه. اگه قبول کنی احمقی، پس این فکرت هم شاید فکر یه احمقه. پس شاید احمق نیستی.

و باز اون بحث منطقی که: برای شناخت شیء باید بیرونش بود.

نظرات  (۴)

🤔
ی احمق هیچ وقت فک نمیکنه احمقه😀
واسه اینه احمقه😏
پاسخ:
درسته. ولی خیال منو راحت نمیکنه متاسفانه
خب پس ینی من دیگه فک نکنم احمقم؟ هیچ وقت؟! :)
خب🤔
چرا به این فکر افتادین که احمقین؟
همین جوری؟!
پاسخ:
به خاطر تصمیمایی که شاید با عقلم گرفتم!
میدونید آدم‌های معمولی هم بعضی تصمیمات اشتباه میگیرن؛ ولی مثلا با احساساتشون. نه با عقلشون.
تفاوتش اینه که بعدا میتونن با عقلشون بفهمن تصمیم اشتباه گرفته بودن.
ولی اگه تصمیم اشتباه ناشی از عقل ناکامل باشه؛ هیچ وقت آدم نخواهد فهمید که اشتباه کرده. اینجاس که کم‌کم یه احمق شکل میگیره :)
منم خیلی سخت شک کردم به خودم. در واقع هنوز با دودوتا چارتای «خودم» اشتباه نکردم احتمالا.
یه رفیقی دارم _ هل‌اتا صداش میکنیم _ اون خیلی شبیه منه. منتها حدس میزنم ورژن عاقل‌تر و پخته‌تر من باشه :)
میدونید چجوری به خودم شک کردم؟
این که اگه هل‌اتا بود شاید تصمیم دیگه‌ای میگرفت.
طبق بخش اول بیاناتتون:) خب شما ک اینو فهمیدین یعنی عقلتون ناکامل نیست چون فهمیدن بالاخره ک:)
.

ی سوال🤔 این ک من چقدر احمقم مهمه؟یا مهم تر از اون این نیست ک چیکار کنم دیگه احمق نباشم!؟ یا مثلا چرا احمق بودم؟
 .
هل اتا؟منو یاد سوره دهر انداخت:دی
پاسخ:
😂 بخش اول بیانات عالی بود 🤣
در ادامه خاطرنشان کنم که :)
یک: هنوز مطمئن نیستم حق با هل‌اتای ذهنم (!) باشه.
دو: این که چیکار کنم که احمق نباشم بستگی به اطمینانم از مورد بالا داره. چیزی که قریب به یقین دست نیافتنیه. (من هل‌اتا نیستم! و هرگز نمیتونم باشم. همون طور که اون نمیتونه عمران باشه.)
سه: چقد این رفیقمونو تحویل گرفتم :) بخونه دیگه بهمون وقت نمیده :))
چهار: ناشناس واقعی نمیدونه جدیده!
پنج: ناشناس از یه چیزی میترسه که ناشناس باقی مونده!
ناشناس واقعی نمیدونه جدیده ینی چی؟!(:
.
ترس؟نه:)
پاسخ:
هیچی منظورم اینه که چرا خودتون رو معرفی نمیکنید؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی