دل تنها

این جوونی ما رو پیر کرد...

دل تنها

این جوونی ما رو پیر کرد...

پیام های کوتاه
  • ۲۶ خرداد ۹۶ , ۰۶:۴۷
    :/
  • ۶ فروردين ۹۶ , ۰۲:۲۷
    دیره
  • ۱۴ اسفند ۹۵ , ۰۹:۵۹
    امان
پیوندها
پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۲:۲۳ ب.ظ

گول

امروز حس کردم تمام این مدت گول خوردم. مردم زندگیشون رو میکنن و گوششون به چرندیاتی که من باور داشتم بدهکار نبوده از اول.
فکر میکردم تافته جدابافتم و میخوام زنجیر از پای مردم باز کنم.
الان اما حس میکنم اون زنجیر به پای من بوده فقط. بقیه زندگیشون رو داشتن میکردن.
واقعا راست میگن که اصلاح اطراف از اصلاح خود آدم شروع میشه.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی